Vedtak om fastlegeordningen på landsrådsmøtet

På landsrådsmøtet 11. mai 2022 fattet landsrådet følgende vedtak om fastlegeordningen:
Landsråd i AF

Tiltaksplan for fastlegeordninga
Styret i Allmennlegeforeningen skal vurdere konkrete forslag til endringar i relevant avtaleverk, lovverk og liknande som regulerer fastlegeordninga og fastlegane sitt ansvar, plikter og rettar i dagens helsevesen.

Døme på dette er:

• Forskrift om fastlegeordning i kommunane
  • Lov om kommunale helse- og omsorgstjenester m.m. (helse- og omsorgstjenesteloven)
  • Rammeavtalen om fastlegeordninga (ASA 4310)
  • SFS 2305 («Særavtalen)

Lista er ikkje uttømmande.

Styret skal planlegge for ein situasjon der fastlegeordninga i dagens form blir oppløyst. Styret skal vurdere når Legeforeningen eventuelt ikkje kan anbefale sine medlemmar å delta i ordninga.

Formålet vil vere å sikre gode og berekraftige økonomiske og faglege rammevilkår for fastlegane i ein situasjon der fastlegeordninga blir strukturelt endra, både for å gjere det attraktivt å vere fastlege så vel som å sikre at samfunnsmedisinske og samfunnsøkonomiske omsyn blir ivaretatt.

Landsrådet forventar ikkje at styret i Allmennlegeforeningen offentleggjer resultatet av arbeidet. Styret bør gjere ferdig dei viktigaste delane av dette arbeidet til landsrådsmøtet i 2023.

OPPROP
Til kamp for optimale økonomiske vilkår i AF's Landsråds møtet onsdag 11.05.22 for fastlegenes fremtid & at disse vilkårene kan gjennspeilse seg i AF's og DNLF's lønnstaktikk
LIK ØKONOMISK KOMPENSASJON FOR SAMMENLIGNBARE LEGEPRAKSISDRIFT MED OFFENTLIGE DRIFTSAVTALER
Andre helsefagforbund er dyktige til å tallfeste sine lønnskrav & mål

1. Per capita tilskudd kr. 100,- pr pas pr mnd (for de første 1000 pas
    - likt for samsvarende privat legepraksisdrift med offentlig driftsavtale)
  2. Likt konsultasjonshonorarer hos legespesialister med offentlig
    driftsavtale (Normaltariffen).
  3. Legevaktsgodtgjørelse - fast timelønn - som andre liberale- &
    proffesjons yrker inkl overtidsgodtgjørelse og min 40 % godgjørelse for ubekvem arbeidstid (kveld/natt/helg)Møtetakst pr time fra Normaltariffen (takst 14/14d) er kr.
    1.840,- 40 % tillegg (kvelds/natt/helg) kr 2.600,- pr time for aktiv
    legevakt.
  4. Pensjonsoverføringer til SOP som medfører samme pensjon som overleger i Sykehusforetak (dvs ca 66 % av utbetalt sluttlønn).

Nå har myndighetene & avtalemotpartene sulteforet og gitt ossallmennleger dårlige avtaler lenge nok !