Alle kurs
ID. 34756

NFAM - Namf - Vårkonferansen 2022 Oslo - Soria Moria

Kjære deltaker

Vi ønsker velkommen til Vårkonferansen 2022. Som vanlig avholdes Årsmøtet på slutten av dag 1 - denne gang torsdag 28. april kl. 18.00-19.00.

Det er lenge siden vi har hatt mulighet til å treffes fysisk, og styret håper du kan ta deg tid til å komme på onsdag ettermiddag. Vi inviterer derfor til en guidet omvisning på Roseslottet - en unik og storslått installasjon i Holmenkollen gjort av Vebjørn og Eimund Sand. Vi går fra hotellet onsdag kl. 16.30 og omvisningen starter kl. 17.00. Dette vil du ikke gå glipp av! Retur hotell etterpå og middag ca. kl. 19.30.

Vi håper også vi kan friste med et godt og aktuelt program - vi har valgt kampanjen "Gjør kloke valg" som vårt hovedtema og hvordan den påvirker oss som arbeidsmedisinere.

Kurset er godkjent med 12 timer for spesieliteter allmennmedisin og arbeidsmedisin.

Informasjon om hotellpriser og tilvalgene du må krysse av for, finner du under påmeldingen. Husk at du kan søke Fond II om refusjon av utgifter i henhold til gjeldende reglement: Utdanningsfond II (legeforeningen.no)

Faktura for kursavgift (kr 3.000,-) blir sendt fra Legeforeningen, mens alle utgifter knyttet til hotellet (kost/overnatting) gjøres opp direkte med hotellet før avreise. (Søknad om refusjon av Fond II gjøres i etterkant av fullført kurs.)

Vennlig hilsen styret for Namf/NFAM