Lansering av Gjør kloke valg

Legeforeningen lanserer Gjør kloke valg torsdag 13. september på Lovisenberg diakonale sykehus i Oslo. Møtet er åpent for alle.
MelkstillbildeStort
GJØR KLOKE VALG KOMMER TIL NORGE. Foto: Troy Gulbrandsen/Legeforeningen

Gjør kloke valg, Legeforeningens kampanje mot overbehandling og overdiagnostikk, lanseres torsdag 13. september. Lanseringen varer fra 10.00 til 11.30, og skjer i Rikke Nissen Auditorium, Lovisenberggata 21G.

Kampanjen ønskes velkommen av direktør ved Lovisenberg, Tone Ikdahl. Så vil president Marit Hermansen og talsperson for kampanjen, Ketil Størdal, fortelle om Gjør kloke valg og hvorfor kampanjen nå kommer til Norge.

I tillegg får vi perspektivet fra pasientene, gjennom Norsk pasientforening, klinikerperspektivet ved Cecilie Piene-Schrøder og hvordan medisinstudentene jobber med sin egen versjon av kampanjen.

Meld deg på og les mer informasjon om programmet på Facebook. Lanseringen er åpent for alle som vil delta.

Vel møtt til Lovisenberg torsdag 13. september!