Godt nyttår!

Legeforeningen ønsker alle medlemmer, tillitsvalgte og andre samarbeidspartnere en riktig god jul – og et godt nytt år!
FOTO: Legeforeningen

2020 har vært et annerledes og krevende år. Vi er stolte og takknemlige for den store innsatsen medlemmer og annet helsepersonell har lagt ned i året som har gått.

Denne julen gir Legeforeningen et bidrag til Kirkens Bymisjon og Leger Uten Grenser på 25 000 kroner til hver organisasjon.

Kirkens Bymisjon driver sosialt arbeid innen en rekke områder over hele landet. De jobber for at mennesker skal erfare at det er rom for alle – og bruk for alle.

Leger Uten Grenser er en medisinsk nødhjelpsorganisasjon som gir helsehjelp i krig og konfliktsoner, rykker ut etter naturkatastrofer og gir helsehjelp til mennesker på flukt. De er organisert for å reagere raskt, og har et nettverk med medisinsk personell og nødhjelpseksperter i over 70 land.

Kontakt i julen
Legeforeningen holder sentralbord og øvrige tjenester stengt i romjulen. Sekretariatet åpner igjen mandag 4. januar kl 08:00.

Øvrig kontaktinformasjon til foreningen finner du her.
Kontakinformasjon til pressevakttjenesten finnes her.

Ta vare på hverandre – god jul og godt nytt år!