God jul og godt nytt år!

Legeforeningen ønsker alle medlemmer, tillitsvalgte og andre samarbeidspartnere en riktig god jul – og et godt nytt år!
Julekort fra Legeforeningen. Foto: Istockphoto.com
JULEHØYTID: En særlig hilsen går til alle dere som er på jobb – god vakt! Illustrasjonsfoto: Istockphoto.com.

Julen 2021 gir Legeforeningen et bidrag til Kirkens bymisjon og Leger uten grenser.

Sekretariatet har juleferie fra og med fredag 24. desember og åpner igjen mandag 3. januar 2022.

Kontakt i julen

For henvendelser om juridisk bistand som ikke kan vente til over nyttår, kan det sendes en epost til JA@legeforeningen.no. Denne eposten sjekkes daglig av sjefadvokat Frode Solberg, som vurderer videre oppfølgning av henvendelsen.

Kontakinformasjon til pressevakt

Legeforeningen holder sentralbord og øvrige tjenester stengt i romjulen. Sekretariatet åpner igjen mandag 3. januar kl 08:00.

Vi ønsker alle en god jul og et godt nytt år!

En særlig hilsen til alle dere som er på jobb – god vakt!

Ta vare på hverandre!