Ny app for medlemsfordeler

Legeforeningen har i samarbeid med Akademikerne pluss lansert en ny app som samler alle dine medlemsfordeler. Ta en titt og se hva vi kan tilby deg.
Geir Riise holder opp mobiltelefonen med A+ Legeforeningen-appen foran trappen i Legenes hus. Foto: Troy Gulbrandsen/Legeforeningen
Geir Riise viser frem A+ Legeforeningen-appen foran trappen i Legenes hus. Foto: Troy Gulbrandsen/Legeforeningen

Legeforeningen har forhandlet frem gunstige avtaler for medlemmene i en årrekke. Akademikerne Pluss, som Legeforeningen er en del av, har også forhandlet frem medlemsfordeler på vegne av 12 av sine medlemsforeninger. Nå har vi samlet alle fordelene for deg i en og samme app.

– Legeforeningens nye app gir deg enkel tilgang til både våre og Akademikernes medlemsfordeler. Med appen i lomma har du full oversikt over fordelene, sier Geir Riise, generalsekretær i Legeforeningen.

I appen A+ Legeforeningen får du medlemsbeviset rett i lomma, og du kan enkelt benytte deg av de mange fordelene du får gjennom ditt medlemskap. Du får for eksempel gode bank og forsikringsavtaler, god rabatt på kjøp av bil, tilbud på reiser og mye mer.

Kartfunksjonen viser veien til de nærmeste fordelene der du er. Du kan også få varsler om aktuelle kampanjer og fordeler som kan gi deg en ekstra trygghet i hverdagen, eller bare spare deg for noen kroner.