God jul og godt nytt år!

Legeforeningen ønsker alle medlemmer, tillitsvalgte og andre samarbeidspartnere en riktig god jul – og et godt nytt år!
Julekule med Asklepios som henger foran solstråler. Foto: Legeforeningen
JULEHØYTID: En særlig hilsen går til alle dere som er på jobb – god vakt! Foto: Legeforeningen

Julen 2022 gir Legeforeningen et bidrag til Kirkens Bymisjon og Leger Uten Grenser.

Sekretariatet har juleferie fra og med lørdag 24. desember og åpner igjen mandag 2. januar 2023.

Kontakt i julen

For henvendelser om juridisk bistand som ikke kan vente til over nyttår, kan det sendes en epost til JA@legeforeningen.no. Denne eposten sjekkes daglig av sjefadvokat Frode Solberg, som vurderer videre oppfølgning av henvendelsen.

Kontakinformasjon til pressevakt

Legeforeningen holder sentralbord og øvrige tjenester stengt i romjulen. Sekretariatet åpner igjen mandag 2. januar kl 08:00.

Vi ønsker alle en god jul og et godt nytt år!

En særlig hilsen til alle dere som er på jobb – god vakt!

Ta vare på hverandre!