Jeg gleder meg til Landsstyremøtet

Generalsekretær Siri Skumlien ser fram til å treffe våre tillitsvalgte i Stavanger.
Siri Skumlien. Foto: Legeforeningen
- Jeg ser med forventning fram til denne styrkeprøven, og til et godt møte, sier Siri Skumlien. Foto: Thomas B. Ekchoff/Legeforeningen

Snart et år har gått siden jeg som engasjert kollega tok steget inn i rollen som generalsekretær. Jeg har blitt bedre kjent med den store bredden i Legeforeningens virke, og med sekretariatet i Legenes Hus. Jeg merker at planleggingen og ønsket om å gjennomføre et godt møte for og med Legeforeningens høyeste organ allerede har påvirket organisasjonen i lang tid. Jeg ser med forventning fram til denne styrkeprøven, og til et godt møte.

Tillitsvalgte i Legeforeningen har gjennom alle år bygget Legeforeningen til den sterke organisasjonen den er. Dere gjør en fantastisk jobb som det står respekt av. Det er slike ildsjeler vi er avhengige av over det ganske land! Jeg gleder meg over at Landsstyremøtet igjen kan gjennomføres fysisk slik at det også blir anledning til å treffes for en uformell prat.

Samfunnet er i endring, og det er også arbeidslivet. Det skjer mye som påvirker oss, og vi har utviklet og utfordret gamle måter å både jobbe på og møtes på i løpet av de siste par årene. Vi må vi ta læring og videreutvikle de gode erfaringene slik at vi alltid er i takt med tiden, og dermed også i stand til å ivareta og støtte våre medlemmers behov på best mulig måte.

De gode samtalene og diskusjonene er et godt verktøy. La oss derfor benytte anledningen i Stavanger til å utveksle meninger og dra nytte av hverandres erfaringer og kunnskap!

Jeg gleder meg til å se dere!