Hvem vinner årets pris for beste undervisning i medisinsk grunnutdanning?

Prisen for beste undervisning i medisinsk grunnutdanning deles ut på Faglandsrådet i mai. Frist for innsending av forslag til beste underviser er 15. februar.
Forside av rapporten Grunnutdanning for leger - utvikling og harmonisering
Forslag med begrunnelse, på maksimalt to sider, sendes Legeforeningen ved sekretariatets fagavdeling. Illustrasjon fra forside av rapporten Grunnutdanning for leger

Det er fjerde gang Legeforeningen deler ut denne prisen, som skal gå til enkeltpersoner eller fagmiljø som oppleves som gode rollemodeller ved å formidle og dele sitt engasjement for faget.

Formålet med prisen er å stimulere til økt innsats i den norske medisinske grunnutdanningen, ved å belønne beste undervisning og således rette oppmerksomheten på den medisinske grunnutdanningen og undervisningen som naturlig del av legerollen.