Norsk selskap for hematologi

Myelomatose formøte

01. mars 2020
Program for formøte myelomatose 11.03.20 19.30: Tobias: Nye medikamenter og kombinasjoner ved myelomatose 20.15: Fredrik: Endringer i handlingsprogrammet 2020 21.00: "Norsk myelomatosegruppe" (Norwegian Myeloma Association - NMA) Programkomiteen for vintermøtet ønsker fortsatt flere innlegg til sesjonen frie foredrag fredag 13.03; Har du en spennende kasustikk eller forskning du vil presentere ta kontakt med Tobias; tobias.s.slordahl@ntnu.no

Benign hematologi formøte 2020

23. februar 2020
Program formøte Benign Hematologi – Vintermøtet 2020. Torsdag 12.03.20. Kl 08.30-08.35 Velkommen ved Eirik Tjønnfjord Kl 08.35-09.30 Nytt ITP studie, Daratumumab ved Galyna, Tor-Henrik og Waleed Kl 09.30-09.50 LIS kurs i benign hematologi ved Elin Brodin og Eirik Tjønnfjord Kl 09.50-10.00 Avslutning og oppstart Vintermøtet

Tromboseseminar Østfold

31. januar 2020
Invitasjon til Tromboseseminar i Østfold. Forskningsgruppen Trombose og hemostase, ved Waleed Ghanima, inviterer til et heldagsseminar på Sykehuset Østfold, Kalnes 6. mars 09:45- 17:00.

Kurs i benign hematologi 25/11/19

17. oktober 2019
Kjære medlemmer! Nytt kurs i benign hematologi for spesialiteten arrangeres for første gang i høst fra 25/11-29/11. Kurset består av en kasustikk del hvor de to første dagene er e-læringskurs. Deltakere løser kasustikker via e-læringsportal.Deretter er det 3 dager med forelesninger basert på de aktuelle kasustikker. Kurset holdes på scandic vulkan Oslo.