Informasjon om jubileet

Den norske patologforening (DNP) ble stiftet i 1923, og det vil bli avholdt et stort 100 års jubileumsarrangement på Grand Hotell i Oslo 17.11.- 18.11.2023 med deltagelse fra myndighetene, internasjonale og nasjonale fagmiljøer, utstillere samt pasient-organisasjoner.
Grand hotell i Oslo. Foto: Istockphoto.com
Møt oss på Grand hotell i Oslo. Foto: Istockphoto.com

Påmelding ble lukket på fristen 1. september

Informasjon om arrangementet legges ut fortløpende

Registrering av poster

Vi legger opp til at deltakere kan vise frem postere – det oppfordres til dette (nye eller resirkulerte postere som fortsatt har interesse), samme frist. Se påmeldingssiden.

Informasjon om jubileumsbok

DNP lanserer sin bok om de første 100 år: Den norske patologforening 1923 – 2023. Faget og foreningen gjennom 100 år. Boken anbefales og vil kunne kjøpes på stedet (med vipps).

Praktisk informasjon

De som er påmeldt jubileumsmøte som ennå ikke har fått faktura kan finne kopi av denne i medlemsprofilen på legeforeningen.no.

For de som ønsker å overnatte ved Grand Hotell har vi holdt av noen rom frem til 1. september, til redusert pris, bruk kode som opplyses ved påmelding.

Der er ulike prisnivå for påmelding, Banketten kommer utenom.

Den norske patologforenings logo