NFAM og Namf inviterer til Vårkonferansen og Årsmøtet 2022

Konferansen avholdes på Soria Moria Hotel i Holmenkollen torsdag 28. og fredag 29. april.

Sakspapirene til årsmøtet 28. april kl. 18.00 - 19.00 finner du under Om oss - Årsmøtet 2022.
Utsnitt fra Roseslottets hjemmeside
Utsnitt fra hjemmesiden til Roseslottet

"Gjør kloke valg - mer er ikke alltid bedre" er en kampanje som tar sikte på å redusere undersøkelser og behandling som pasienter ikke har nytte av, og som i verste fall kan skade. Hvordan er dette relevant innen arbeidsmedisin i BHT og i de arbeidsmedisinske avdelinger? Dette er hovedfokuset på årets konferanse. Resultatene fra undersøkelsen blant alle våre medlemmer blir også presentert. Mye å glede seg til i to dager!

Konferansen starter Torsdag kl. 10.00 med registrering fra kl. 09.30. Vi avslutter med lunsj fredag. Men det er lenge siden vi har vært fysisk sammen nå, og vi håper flest mulig har anledning til å komme onsdag ettermiddag til en oppfrisking av gamle kursvennskap, gode samtaler og sosialt samvær.

Styret ønsker derfor å invitere til en utflukt til den kjente utstillingen som Vebjørn og Eimund Sand har etablert i Holmenkollen. Roseslottet er en storslått kunstinstallasjon som minnes 80-årsdagen for angrepet på Norge i 1940 og 75-årsdagen av frigjøringen i 1945, og vi har bestilt guide som tar oss med rundt og forteller historien til de sterke maleriene.
Vi rusler fra hotellet kl. 16.30 onsdag ettermiddag og omvisningen starter kl. 17.00. Lenken til Roseslottet finner du på kurssiden.

Årsmøtet avholdes torsdag fra kl. 18.00 - 19.00.

Frist for å melde saker: Innen 29. mars sendes namf@legeforeningen.no

Etter årsmøtet på torsdag er det festmiddag i Askeladdens hus. Styret ønsker også her å vise at de setter pris på å se dere igjen - og spanderer differansen mellom den vanlige kurspakkeprisen og festmiddagen.

Kursavgift/Overnatting hotell
Du finner oversikt over alle priser under påmeldingssiden. Faktura for kursavgift (kr 3.000,-) blir sendt fra Legeforeningen, mens alle utgifter knyttet til hotellet (private utgifter/overnatting) gjøres opp direkte med hotellet før avreise. (Husk at dere kan søke om refusjon av Fond II i etterkant av fullført kurs - lenken finner du på kurssiden.
Kurset er godkjent med 12 kurspoeng i allmennmedisin og arbeidsmedisin.

Påmeldingsfrist: 24. mars
Avmeldingfrist: 8. april