Ny sekretariatsleder i NAMF

Espen Slettmyr tiltrer som ny sekretariatsleder for NAMF fra 1.3.17, fordi nåværende sekretariatsleder Synne B, Staalen slutter i Legeforeningen.
Slettmyr, Espen-web

Espen Slettmyr er 43 år  og har jobbet i legeforeningen siden høsten 2016. Før det kom han fra jobben som nemndleder i Utlendingsnemnda. Han har fra tidligere flere års erfaring fra ulike roller i offentlig sektor, blant annet som advokat og seksjonssjef i Pasientskadenemnda.  Han har sin hovedfunksjon i avdeling for jus og arbeidsliv, og jobber der blant annet med å gi bistand til fastleger og avtalespesialister i enkeltsaker. Espen er blant annet involvert i arbeidet  med IA-avtalen og sykefraværsoppfølging i Legeforeningen.  Espen er gift, og har to barn på 12 og 14 år. Han bor i Bærum.

Arbeidsmedisin.no ønsker Espen velkommen!