Vårmøtet 2022 i Bergen - nytt oppdatert program

Norsk Nevrologisk Forening arrangerer Vårmøtet i Bergen fredag 06.05.22 og lørdag 07.05.22.
vårmøtet-2022

Møtet blir arrangert på Hotell Norge med et spennende og rikholdig program som bør være av interesse for alle.  Informasjonen som blir sendt ut til alle medlemmer av NNF, er vedlagt.

Arrangementskomiteen ber dere melde dere på allerede nå (etter avklaring mht. driften på avdelingen). Her er link til påmeldingsløsningen for Vårmøtet:

Alle bruker samme lenke, men foredragsholdere, møteledere, arrangementskomité og dere tre som bidrar med kunstneriske innslag krysser av slik at dere slipper egenandel. For dere andre er egenandelen kr 200 (to middager og to lunsjer i tillegg til det faglige programmet).

Påmeldingsfrist utgikk den 01. mars 2022. Det er ikke flere ledige plasser, men dersom det er spesielle grunner til å ønske deltagelse må man ta kontakt med Nils Erik Gilhus per mail (nils.erik.gilhus@helse-bergen.no).

Se under for vedlagt program. Siste versjon av programmet publisert den 28.04.22.

Velkommen til «Vårens Vakreste Eventyr»!