Generalforsamling og årsberetning 2023

Årets generalforsamling ble gjennomført under Høstmøtet på Radisson Blu Scandinavia, torsdag 26. okt.
Se lenker lenger nede for referat fra generalforsamlingen og årsberetning.
Avtroppende styremedlemmer radiolog Helga Brøgger og LIS Andrea L. Bjerknes (ikke til stede) ble takket av. Nye styremedlemmer er Mardin Jacob og Mathias Kanold, begge LIS.
Norafo styret
Styret i Norsk Radiologisk forening. Fv. Taher Hansen, Fredrik Nomme (styreleder), Mathias Kanold (ny), Mardin Jacob (ny), Bogdan Cernucan, Helga Brøgger (avtroppende styremedl.). Harld Nes (nestleder), Brita Halleraker, Even Fyllingen, Kristian Kolnes. Andrea L. Bjerknes (avtroppende styremedl.) var ikke til stede.
Furad
Furad-styret: Fv.: Inger H. Duus, Hanna Raaum, Håvard Løvland, Marit K. Bowling, Susanne Sedal, Martine Sagen Nilssen.