Presidenten på årsmøtet!

Årsmøtet i Hedmark legeforening ble gjennomført på Hamar 25. august 2022.
Anne-Karin Rime
Ragnhild Dybvig

Leder Ragnhild Dybvig åpnet kvelden og ønsket alle de femti frammøtte velkommen.

Kristine Gaarder var dirigent for selve årsmøtet. Den formelle delen var unnagjort på knappe tre kvarter(!). Referat fra årsmøtet kan du lese her.

Anne-Karin Rime

President i Legeforeningen, Anne-Karin Rime, var invitert. Hun snakket om fastlegeordningen, sykehusdebatter, verdien av gode offentlige helsetjenester og blåreseptsaken. Hun avsluttet med viktigheten av å ta vare på seg selv og legekollegene, noe som ga en perfekt overgang til neste sak:

Margrethe Kjølseth

Margrethe Kjølseth fikk foreningens ærespris for innsatsen hun har lagt ned for legekolleger som har hatt behov for bistand. Les mer her.

Anestesilege Maren Bjørnstad (fiolin), Tone Østli (sang) og Fride Bjørnstad (piano) ga tilhørerne en musikalsk opplevelse ved innledningen til middagen. Kristen Riddervold avsluttet kvelden med sin takk-for-maten-tale.  Bilder mangler dessverre.