Selskap og Catering i Legenes Hus i Bergen

Søtt+Salt er ansvarlig for driften av selskapslokalene i Legenes Hus. Søtt + Salt tok over driften av Legenes Hus 01. september 2009. Vi håper at et besøk i denne ærverdige villaen hos oss vil gi mersmak og at det vil bli husket som en spesiell opplevelse inspirert av samspillet mellom mat, vin og god service.
Legenes Hus selskap

Målet vårt er at du som gjest skal si om oss at vi har høy kvalitet på alt vi gjør og at vi lager moderne mat. Vi vil at du skal erfare at vi rett og slett legger sjela vår ned i det vi gjør. Vår selskapsfilosofi er at hvis man vil skape enestående og unike opplevelser for sine gjester, må rammen og atmosfæren være tilsvarende spesiell og intim. Hver eneste detalj krever oppmerksomhet og kan ikke bli overlatt til tilfeldighetene. Dette gjelder uansett om det er snakk om en bedre middag, et viktig møte, en konferanse, en festlig fest eller et romantisk bryllup. Hos oss skal du altså få det du vil ha, og du skal samtidig kunne slappe av og vite at vi tar hånd om alle sider av ditt arrangement.

Det finnes knapt en flottere ramme rundt en festdag i Bergen enn Legenes Hus på Kalfaret. De lyse stuene i den gamle villaen fra 1869, gir en følelse av høytidsstemt samvær. Vi kan dekke til både store og små selskaper og våre kokker setter sammen en meny tilpasset dine ønsker. Lokalene er egnet for såvel festlige anledninger som til formelle arrangementer og minnesamvær. Legenes hus er et sted der store opplevelser deles, og gode minner skapes!

Søtt+Salt er historien om de tre kokkene fra Bergen som vil få Bergen til å smake bedre. Historien handler om kjærlighet til kokkefaget, troen på at godt håndverk, gode råvarer, fantasi, kvalitet og vennlighet aldri går av moten. Maten i Søtt + Salt vil fremstå som delikat og moderne. Hos Søtt+Salt lages all mat fra bunnen med kortreiste råvarer så langt det lar seg gjøre. Parmaskinken kommer naturlig nok fra Italia, men fisken får vi fra Bømlo og Ortnevik i Sogn. Det vi vil streve etter er at når våre gjester, straks de er invitert til et arrangement på Legenes Hus, vet at det er noe særegent og godt som venter dem.

Velkommen som gjest hos oss!

Ikke nøl med å ta kontakt med oss for bestilling og/eller forespørsel:
www.sottogsalt.no
Mobil: +47 400 03 713