Still til valg - Valgmøtet 2019

Valgmøtet til Norsk medisinstudentforening (Nmf) avholdes 13.10.19 på X Meeting Point utenfor Oslo. Her skal representanter til nasjonale verv i foreningen velges, og vi søker i denne sammenheng engasjerte medisinstudenter som kan tenke seg å stille til valg.

Vi leter etter studenter som ønsker å jobbe med alt fra utveksling og global helse til grunnutdanning og arbeidsliv. Har du lyst til å påvirke og gjøre en forskjell? Da er kanskje noen av disse vervene noe for deg! Tidligere erfaring er ikke et krav, da det vil bli gitt grundig opplæring. Til noen verv er det likevel en fordel å ha erfaring i Nmf fra tidligere, spesielt gjelder dette ledervervene.

Nedenfor er de ulike vervene beskrevet i korthet. Er det noe du lurer på, ikke nøl med å sende en mail til valgkomiteen på valgkom@medisinstudent.no.

Hvordan går du frem for å stille til valg?

Send motivasjonsbrev (maks 1 side), kortfattet CV og en tentativ arbeidsplan som beskriver hva du vil utrette i løpet av året (maks 1 side) på mail til valgkom@medisinstudent.no.

Det vil være anledning til å stille til valg helt frem til selve valgdagen, men for at kandidaturet ditt skal gjøres tilgjengelig for delegatene i forkant av valgmøtet og valgkomiteen skal ha tid til å vurdere kandidaturet ditt må det være valgkomiteen i hende før 9. September kl 23.59.