22. februar 2024

Helsedirektoratet betaler tilbake gebyrer for saksbehandling av lisenser

17. desember 2023

Norsk medisinstudentforening søker nettredaktør for 2024

24. oktober 2023

Utlysning til ubesatte verv

24. september 2023

Offentliggjøring av kandidater til nasjonale verv

Søndag 15. oktober er det valg til nasjonale verv i Nmf for 2024. Nedenfor offentliggjøres innkomne kandidater til vervene. Kandidaturene tilgjengeliggjøres for medlemmer av Nmf sitt landsstyre i løpet av uke 38.
31. august 2023

"Finnes det en oppskrift på en god LIS1-søknad?"

Holder du på eller skal snart til å skrive LIS1-søknad? Les artikkelen fra "Finnes det en oppskrift på en god LIS1-søknad?" på Ylf sine sider. Lenket under.
17. august 2023

Still til valg - Valgmøtet 2023

Still til valg som nasjonalt tillitsvalgt i Norsk medisinstudentforening! Velkommen til valgmøte hos Norsk Medisinstudentforening den 15.10.23 på Legenes hus i Oslo! Har du lyst til å drive Nmf videre? Her kan du lese mer om hvordan stille til verv som nasjonalt tillitsvalgt.
08. august 2023

Oppdatering i saken om endrede dokumentkrav for leger utdannet i EU/EØS

Nmf og ANSA har fått til et samarbeid med HDIR om en løsning som kan hjelpe nyutdannede fra Slovakia med å få autorisasjon i tide.
02. august 2023

Godkjenne KBU mot LIS1

Nmf og Legeforeningen mener at KBU bør godkjennes som deler av LIS1. Vi mener denne endringen i tillegg til at studenter i Danmark unngår dobbel tjeneste gir økt kapasitet i LIS1-tjenesten.
02. juli 2023

Endringer i prosessen for autorisasjon for leger utdannet i EU/EØS

Norsk medisinstudentforening har blitt gjort oppmerksom på at det har kommet endringer fra helsedirektoratet når det gjelder autorisasjonen for leger utdannet i EU/EØS land.

Side 1 av 8