Markedsledende forsikring for alle medisinstudenter

Nmf har i mange år tilbudt studentforsikring (reise-, ulykkes- og innboforsikring) til studenter både i Norge og utlandet gjennom Storebrand. Forsikringen for de som studerer i utlandet har derimot ikke vært av de beste, og mange potensielle medlemmer har derfor valgt andre studentorganisasjoner. Vi ønsker at våre medlemmer skal ha de beste fordelene og har derfor reforhandlet avtalen, noe som har resultert i en markedsledende forsikring!
Flyplass

For studenter i utlandet

En god forsikring er viktig dersom uhellet skulle være ute. Nmf tilbyr, i samarbeid med Storebrand, våre medlemmer en markedsledende forsikringspakke til en svært god pris! Forsikringen gjør at du kan slappe av og nyte ferien, samt at du ikke trenger å bekymre deg for om noe skulle oppstå på studiestedet.

Noen viktige punkter

• Reiseforsikringen dekker deg på studiestedet – krav til overnatting er fjernet!

• Gjelder for ferie- og fritidsreiser inntil 60 dagers varighet.

• Innboforsikring som dekker tingene dine på studieadressen.

• Raskt og effektivt erstatningsoppgjør.

• Forsikringen kan kjøpes av studenter over hele verden.

All nødvendig informasjon finner du HER.

For studenter i Norge

Vi har også reforhandlet forsikringsavtalen for studentene i Norge. Nå får vi innbo-, reise- og ulykkesforsikring til 89 kr/mnd! All nødvendig informasjon om denne forsikringen finner du HER.