Aktuelt i foreningen i ny drakt på nett

På legeforeningen.no/aktuelt finner du nå flere saker om stort og smått som rører seg i Legeforeningen, våre underforeninger og blant våre medlemmer.
Skjermdump: legeforeningen.no
NYTT DESIGN: Aktuelt i foreningen ligger nå på legeforeningen.no/aktuelt. Skjermdump: legeforeningen.no

Aktuelt i foreningen er nyheter og informasjon til Legeforeningens medlemmer, og produseres av samfunnspolitisk avdeling i sekretariatet. Tidligere fant du Aktuelt i foreningen i papirutgaven av Tidsskriftet og på tidsskriftet.no, men nå er sidene lansert i ny drakt på legeforeningen.no/aktuelt.

- Her løfter foreningen frem de beste sakene fra hver utgave, og du vil finne store og små saker om alt fra Legeforeningens landsstyremøter, spennende aktivitet i lokal- og underforeningene, til historier om leger som tar annerledes og interessante valg – som for eksempel fastlegen Martin som ble festivalsjef, sier nyhetsredaktør Vilde Baugstø.

Det er Samfunnspolitisk avdeling i Legeforeningens sekretariat som har ansvaret for Aktuelt i foreningen. Dersom du har tips til saker vi kan skrive om, er det bare å sende en e-post til info@legeforeningen.no, eller rett til nyhetsredaktør Vilde Baugstø, på vilde.baugsto@legeforeningen.no.