Informasjon om kurs, nyheter og medlemsskap i Norsam

Informasjon om kurs i spesialistutdanningen publiseres på Norsams hjemmesider. Vi får jevnlig spørsmål om hvordan man holder seg oppdatert og hvordan man kan bli medlem av Norsam.
En gruppe mennesker holder frem hendene mot hverandre. Foto: Istockphoto.com

Oversikt over kurs i spesialistutdanningen i samfunnsmedisin finnes på Norsams nettside:
- På hovedsiden er det en nyhetssak med oversikt over aktuelle kurs som oppdateres fortløpende
- For hvert kurs opprettes en egen nettside når kursprogrammet er klart, og det åpnes for påmelding. Se nettside/fane for kurs. Vanligvis opprettes nettside 2-3 måneder før kurset.

Hvordan holde seg oppdatert?
- Følge med på Norsams hjemmesider
- Motta e-postvarsel når kurs annonseres
- Nyhetsvarsler sendes på e-post til Norsams medlemmer

Hvordan bli medlem av Norsam?
Norsam har ikke eget medlemsregister, men er en del av Legeforeningen. Man kan velge Norsam som fagmedisinsk forening i stedet for eller i tillegg til andre fagmedisinske foreninger. Medlemsskap administreres ved å logge inn på "min side" hos www.legeforeningen.no eller ved å kontakte medlemsregisteret på medlem@legeforeningen.no.

Leger som er under spesialistutdanning i samfunnsmedisin bør absolutt være medlem og Norsam og alle leger med interesse for samfunnsmedisin er velkomne som medlemmer av Norsam!