Årsmøte 2024

Early bird påmelding innen 31. august 2024

Generalforsamling

Frister:

• Sende inn abstract: 15. august 2024  (til vitenskapelig sekretær Agnethe Lund) Mal for abstract ligger her

• Saker til generalforsamling: 15. august 2024 (til leder Solveig Bjellmo, leiar.ngf@gmail.com)

• Søke NGFs Solidaritetsfond for Kvinnehelse: 15. august 2024 (til leder Solveig Bjellmo, leiar.ngf@gmail.com) https://www.legeforeningen.no/foreningsledd/fagmed/norsk-gynekologisk-forening/om-oss/solidaritetsfondet/

• Frist for å spille inn forslag til kollegaer som fortjener særlig heder under årsmøtet: 15. august 2024 (til til leder Solveig Bjellmo, leiar.ngf@gmail.com). Eksempler på egnede kandidater kan være gynekologer som har publisert i Lancet, mottatt kongens fortjenestemedalje eller gjort en særlig innsats for faget i året som gikk.

• Frist for å nominere kandidater til følgende priser er 15. august 2024 til leder Solveig Bjellmo, leiar.ngf@gmail.com:
    • NGFs hederspris, utdeles på årsmøtet.
    • NGFs forskningspris, utdeles på årsmøtet.
    • Utdanningsprisen, utdeles av FUGO på årsmøtet. Spørreskjema for nominasjoner vil bli sendt ut til alle LiS, følg med på informasjon direkte fra FUGO.

• Frist for å sende inn årsrapporter for 2023: 9. September 2024 Sendes til Tale Meinich, tmeinich@gmail.com