28. juni 2023

Bli med Oslo legeforening i Pride-paraden

BLI MED Å FEIRE MANGFOLDET I PRIDE PARADEN 1 JULI Vi inviterer alle medlemmer til å gå sammen med Oslo legeforening og Legeforeningen i toget. 🌈 Oppmøtested: Grønnlandsleiret - vi går som nr. 40.
06. juni 2023

Oslo legeforenings lederstipend for lederutdanning 2023

Styret ønsker å gjøre medlemmene oppmerksomme på muligheten til å søke lederstipend i lokalforeningen. Styret har tydeliggjort retningslinjene og oppfordrer aktuelle søkere til å sende inn søknad før 1. august 2023.
02. juni 2023

Velkommen til årsmøte 29. august i Legenes hus

Oslo legeforening inviterer til årsmøte med valg og foredrag, tirsdag 29. august 2023 i Legenes hus. Etter årsmøte blir det foredrag om "Kunstig intelligens, algoritmer i klinisk praksis, hvor er vi, hva skjer nå, muligheter og utfordringer" ved professor i statistikk Arnoldo Frigessi, Universitetet i Oslo og Oslo universitetssykehus og utdeling av pris til årets "Oslo-lege"
18. april 2023

17. mai i Legenes hus

Oslo legeforening ønsker medlemmer og ansatte med familie og venner velkommen til 17. mai feiring i Legenes hus kl. 12.00-14.00.
29. mars 2023

Foreslå kandidater til Oslo-legen 2023

I 2008 innstiftet vi utmerkelsen ”Oslo-legen” som en anerkjennelse fra kolleger til kollega. Vi oppfordrer medlemmer til å sende inn forslag til kandidater.
27. februar 2023

Protokolltilførsel innsparingstiltak 2023 for OUS

Tillitsvalgte er svært bekymret for svekket pasientbehandling og arbeidsmiljøet som konsekvens av planlagte innsparingstiltak for 2023. De tar til orde for omorganisering av OUS og redusert investeringsnivå til fremtidige sykehusbygg.