Systemene oppgraderes

Min Side og kurspåmelding vil være utilgjengelig fra fredag 22. januar kl. 16.00 og utover kvelden. Vi beklager ulempene dette medfører.

Legestatistikk

Fagmedisinske foreninger

Her finner du detaljert medlemsstatistikk for alle fagmedisinske foreninger, på flere ulike tidspunkter. Legeforeningen har obligatorisk medlemskap i fagmedisinske foreninger for alle sine medlemmer som er godkjente spesialister, for leger i spesialisering (både i sykehus og i kommunehelsetjenesten mv.) og for fastleger (NFA). Oppdatert med detaljerte Exceltabeller for hver enkelt fagmedisinsk forening på mange ulike tidspunkter, senest per 1.1.2021 finner du ved å klikke på boksen "Fagmedisinske foreninger medlemsrapporter" litt under figuren som viser medlemstallene de aller nyeste medlemstallene per 4.1.2021, og deretter bla ned til overskriften "Foreningenes rapporter". Merk at Exceltabellene består av flere forskjellige arkfaner, for eksempel finner du fordelingen på alle spesialistgodkjenninger blant de ordinære medlemmene i tabell 7.