13. desember 2019

Nytt medlemsbrev fra Hjernerådet

Her kan du finne siste nyhetsbrev til Hjernerådets medlemmer.
11. desember 2019

Valg til Hjernerådet

Kjære medlemmer i Hjernerådet! Hjernerådet avholder sitt neste årsmøte tirsdag 31. mars 2020. På årsmøtet skal det gjennomføres valg.
26. november 2019

Invitasjon til Nordisk konferanse om spastisitet 23.-24.januar 2020

Ønsker du å øke din kunnskap om spastisk lammelse, delta i diskusjoner og bidra til erfaringsutveksling mellom forskjellige faggrupper, sykehus og land?
18. november 2019

Årets Ildsjel!

Vinner av Årets Ildsjel er Overlege ph.d., Kristin Østlie.
18. november 2019

European Rehabilitation robotics school

As well as you know, the application of Robotics and new technologies in Physical and Rehabilitation Medicine is widely spread. However, the lack of an educational program and a weak inter-professional cooperation in reasearch and clinical activities don't allow to assess the efficacy, the effectiveness and the efficiency of robotic rehabilitation.
29. oktober 2019

Høstmøte 2019 i Bergen-påmelding er åpnet

Vi vil med dette ønske hjertelig velkommen til høstens vakreste eventyr, Høstmøte i Bergen 31. oktober og 1.november 2019 på Hotell Ørnen!
16. oktober 2019

Nytt medlemsbrev fra Hjernerådet

Nyhetsbrev for Hjernerådets medlemmer for oktober 2019.
03. oktober 2019

Foredrag med Ole Petter Hjelle på Høstmøte 2019

Sterk hjerne med aktiv kropp – hvordan hjernen vår påvirkes når vi er i aktivitet. Tenk deg at det eksisterte en enkel, bivirkningsfri behandling som gjorde at du ville leve et lengre og bedre liv. En behandling som reduserte risikoen for hjerteinfarkt, diabetes, kreft, depresjon og demens.
03. oktober 2019

The Bologna Declaration

Unlocking Human Potential: A Call for Action to Improve Access to Quality Assistive Technology for Realising Fundamental Human Rights and Achieving the Sustainable Development Goals in a Fully Inclusive Manner.

Side 1 av 2