12. juni 2018

Når legelivet blir vanskelig - vel overstått vårmøte!

Over 100 medlemmer var på møte når Sør-Trøndelag legeforening i samarbeid med Norske kvinners sanitetsforening arrangerte vårmøte om temaet "når legelivet blir vanskelig".Tekst skrevet av Lisbet T. Kongsvik i Den Norske legeforening, publisert i Tidsskriftet 12. juni 2018
14. mai 2018

Klinisk emnekurs i spiseforstyrrelser for fastleger

Regionalt kompetansesenter for spiseforstyrrelser inviterer til klinisk emnnekurs i spiseforstyrrelser. Kurset er godkjent med 15 timer som klinisk emnekurs i spiseforstyrrelser for Allmennmedisin.
25. april 2018

Sommertreff og årsmøte 2018

NB! Endret sted for årsmøtet! Sør-Trøndelag legeforening inviterer til sommertreff og årsmøte onsdag 6. juni kl. 18.00 på Jossa/Credo for alle våre medlemmer med tema robotene kommer, det forplikter!Etter årsmøtet blir det nydelig mat i det mye omtalte Jossa/Credo som ligger i Ladeveien nr. 9 på Lilleby.
08. mars 2018

Vårmøte: "Når lege-livet blir vanskelig"

Sør-Trøndelag Legeforening inviterer til vårmøte "Når lege-livet blir vanskelig" med foredragsholder Tron Svagård, leder for Villa Sana på Modum Bad. Møtet arrangeres i samarbeid med Trondheimsgruppa av Norges Kristelige Legeforening. Tid og sted: torsdag 19. april kl. 19.30 i Rådhussalen på Biblioteket.
02. februar 2018

Vintermøte - den gode historien

Sør-Trøndelag Legeforening inviterer til vintercafé på Litteraturhuset (Sellanraa). Torsdag 1. mars kl. 1900, med Hege Merakerås, Kjetil Karlsen og Christer Mjåset.
02. februar 2018

Nytt kontor

Legeforeningen i Midt-Norge har flyttet inn i nytt kontor.

Side 2 av 2