24. oktober 2017

Invitasjon til jubileumsfest

I anledning 175-årsjubileet til Sør-Trøndelag legeforening har vi gleden av å invitere medlemmer med følge til jubileumsfest!
13. oktober 2017

Samhandlingskonferansen i Trondheim

Velkommen til samhandlingskonferansen for alle leger 17. november 2017 på Scandic Lerkendal i Trondheim.
06. september 2017

Derfor er jeg lege - Trives som tillitsvalgt

Tillitsvalgte fra de ulike forbundene på sykehuset har god kontakt seg imellom. Under akademikerstreiken i fjor fikk vi mye støtte fra de andre forbundene. Det er vi svært takknemlige for. Streiken bandt oss enda sterkere sammen, sier Lindy Jarosch-von Schweder, psykiater, St. Olavs hospital.
27. april 2017

Årsmøte 2017

Sør-Trøndelag legeforening avholder sitt årsmøte onsdag 7. juni kl. 18 på E.C. Dahls Bryggeri. I tillegg til behandling av årsmøtesaker blir det faglige foredrag, omvisning og tapas.
25. april 2017

Stort oppmøte og engasjert debatt på vårmøtet

Et fantastisk godt besøkt vårmøte på Litteraturhuset 29. mars 2017.
30. mars 2017

Stilling ledig: Organisasjonssekretær

Sør-Trøndelag legeforening utlyser stilling som organisasjonssekretær. Fast ansettelse i 100 prosent stilling.
02. februar 2017

Vårmøte: Legerollen – forvitring og forventning

Vi inviterer til vårmøte med Erlend Hem og Christer Mjåset på Litteraturhuset 29. mars kl. 19.
19. januar 2017

God stemning på førjulskafé på Litteraturhuset

Sør-Trøndelag inviterte til førjulskafé 6. desember med professor i evolusjonspsykologi Leif Edward Ottesen Kennair. Han er kjent for sin kunnskap om bl.a. partnervalg, seksualitet og menneskets natur. Denne gangen utfordret han våre tanker rundt vår evne til å ta rasjonelle valg som leger.