17. november 2020

Bokbad med Jan Boris Stene og Kjetil Karlsen

Sør-Trøndelag legeforening har gleden av å invitere til høstens andre bokbad - denne gang med Jan Boris Stene som bokbades av Kjetil Karlsen.
26. oktober 2020

Vi støtter streiken!

Vi støtter våre kolleger i deres streik om særavtalen. Mange av dem jobber mer enn 100 timer legevakt i uken, i tillegg til full jobb på fastlegekontoret. Arbeidsbelastningen i legevakt må ned, alle har rett på å kunne balansere jobb med familie og fritid! Lindy Jarosch-von Schweder Styreleder Sør-Trøndelag legeforening
16. oktober 2020

Høstcafé - bokbad med Kjetil Karlsen og Christer Mjåset

Vi inviterer til høstens første bokbad! Tid/Sted: 4. november kl. 19.00 på Kulturtorget, Trondheim Folkebibliotek.
14. september 2020

Vellykket byvandring med Sør-Trøndelag legeforening

Tirsdag 25. og onsdag 26.september arrangerte Sør-Trøndelag Legeforening byvandring for medlemmene, med den tidsaktuelle tittelen «Pest, galskap og fattigdom i Trondheims bybilde».
03. juli 2020

Pest, galskap og fattigdom i Trondheims bybilde

NB!! ARRANGEMENTET ER FULLTEGNET!!! For å stå på venteliste send mail til: bente.gronnesby@st-legeforening.no Sør-Trøndelag legeforening inviterer til medisinsk byvandring!
06. mars 2020

NB! Arrangementet er flyttet til 2021 - samhandlingskonferanse 13. mai 2020 - Fra parter til partnere

NB!!! VI GJØR OPPMERKSOM PÅ AT ARRANGEMENTET FLYTTES TIL 2021 Et godt og langvarig forhold krever innsats, omtanke og tålmodighet fra alle parter for at forholdet skal fungere bra. En sentral i oppgave er å håndtere forskjeller. Er vi gode på det i våre partnerskap? Hva skal egentlig til for å lykkes?
09. februar 2020

Vellykket medlemsmøte "Stakkars liten, syk og sliten"

Sør Trøndelag legeforening satset friskt og tidlig inn i 2020 med å invitere våre medlemmer til bokbad og etterfølgende debatt; Stakkars liten, syk og sliten – sykeliggjør vi en hel generasjon unge mennesker?