01. januar 2023

Revmatologen nr 4. 2022

Siste nummer av revmatologen er online!
06. desember 2022

Stipend fra Scandinavian Rheumatology Research Foundation

Norsk revmatologisk forening (NRF) utlyser et forskningsstipend fra Scandinavian Rheumatology Research Foundation på kroner 100 000. Stipendet skal deles ut til en aktiv og fremgangsrik norsk forsker innen revmatologi, som enten er i avslutningsfasen av et doktorgradsarbeid eller er på post doc./førsteamanuensis-nivå.
22. november 2022

Program for LIS-kurs, juleseminar og julekurs

Det nærmer seg årets julekurs. En en liten oppdatering om tidspunkter for oppstart: Både LIS-kurset og seminaret begynner kl 10.00 den 23.11. Hovedkurset begynner kl 09.00 både 24.11 og 24.11. Her kan du finne fullstendig program for både LIS-kurs, seminar og hovedkurset. Vel møtt!
07. november 2022

Oppdatering fra Nasjonal kompetansetjeneste for svangerskap og revmatiske sykdommer

Nasjonal kompetansetjeneste for svangerskap og revmatiske sykdommer arrangerer seminar 7. februar 2023 i Stavanger.
19. oktober 2022

Podcast «Revmatologi»

Podcasten “Revmatologi” er nå tilgjengelig på Spotify og andre podcast-tjenester. Den er også tilgjengelig her: https://shows.acast.com/revmatologi.
17. oktober 2022

Oppdatering av «COVID 19: Informasjon til helsepersonell som behandler pasienter med inflammatorisk revmatisk sykdom» er nå publisert i Nasjonal veileder i revmatologi. Takk til arbeidsgruppens medlemmer Merete Valen, Carina Skorpen, Berit Grandaunet, Gunnstein Bakland, Siri Opsahl Hetlevik, Silje Watterdal Syversen og Guro Løvik Goll for deres arbeid.
14. oktober 2022

Revmatologen nr. 3 2022

Siste nummer av Revmatologen er nå online:
02. september 2022

Revmatologen søker ny redaktør

Erik Rødevand, mangeårig redaktør i Revmatologen slutter ved årsslutt. NRF søker derfor etter en ny redaktør.
23. august 2022

Julekurset 2022

Kjære medlemmer i Norsk Revmatologisk forening! Vi minner om påmelding til årets julekurs i NRF som skal foregå på Thon Hotell Arena i Lillestrøm fra 23.-25.november. Se detaljert informasjon under. Vi oppfordrer til å sende inn abstracts - send i så fall til sekretær i NRF Maud-Kristine Aga Ljoså på mkaljosa@gmail.com innen 1.november. Her følger informasjon om program, påmelding samt presentasjon av abstracts og postere:

Side 1 av 3